Fragt/Retur/Reklamation
Vi sender pakker med GLS til pakkeshops.
Fragt
Fragt koster 39 kr.
Gratis fragt
Ved ordre over 799 kr.
Hvis du ikke afhenter din pakke i pakkeshop og lader pakken gå retur, vil vi da pålægge ekspeditionsgebyr på 60 dkk. Som fratrækkes dit tilgodehavende.
Returnering
Hvis du selv ønsker at arrangere returfragten bedes du kontakte os på info@nordq.dk hvor du skal oplyse ordre nr. og hvilken/hvilke varer du ønsker at returnere. Meddelelse om ønsket returnering skal ske uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter du har modtaget din ordre. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Returpakker sendes til vores adresse:
Ved returnering står du som kunde selv for omkostningen. Du kan selv vælge fragtudbyder, DOG afhenter vi ikke returpakker i pakkeshops og levering med DAO fungere ikke da de ofte levere om natten/tidlig morgen.
Benyt vores returportal på https://return.shipmondo.com/nordq-returnering
VARENS STAND NÅR DU SENDER RETUR:
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end da du modtog varen. For at modtage købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik.
Der må IKKE sættes fragtlabel, tape eller andet klister på salgskasser.
Reklamation
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb. Som forbruger har du to års reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Som udgangspunkt vil varen blive ombyttet til en ny vare i samme størrelse og model. Kan dette ikke lade sig gøre, vil du enten få tilbudt et afslag i prisen, få en tilgodeseddel eller pengene tilbage. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget og at mangler ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen.
Din mulighed for at få ret i en reklamation kan dog ophøre, før reklamationsfristen er udløbet, hvis varen ikke er beregnet til at holde i to år, eller den ved naturlig brug er slidt op inden fristens udløb.
Du skal reklamere inden for "rimelig tid" efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Har du en reklamation, skal du sende os en mail info@nordq.dk der indeholder følgende oplysninger: - Ordrenummer -En beskrivelse af reklamationens art (med billede) Vi ekspederer din reklamation hurtigst muligt.